Seriová výroby začala v Kvasinách v létě roku 1958. První vozy byly vyrobeny před šedesáti lety, v únoru 1959. První vůz ze seriové výroby Š-Felicia byl představen na Lipském veletrhu 1. března 1959. Motor o obsahu 1089 ccm a mnoho dalších dílů bylo společných se Š-Spartak.
Postupem času došlo k několika změnám. V roce 1961 Felicie dostala silnější motor o obsahu 1221 ccm o výkonu 55 HP. Maximální rychlost byla 135 km. Š-Felicie se ovšem nekupovala kvůli rychlosti, ale kvůli elegantní karoserii. Byl to jediný kabriolet, který automobilka Škoda v druhé polovině 20. století vyráběla. Cena se pohybovala okolo 35 tisíc korun.
Produkce felicií skončila na jaře roku 1964. Za pět let vyjelo z Kvasin celkem 14 863 kusů automobilu s označením Felicia a Felicia Super.
Od té doby co jsem si jednou v nejmenové opravně aut musela zajistit nějaké náhradní díly na spojku do felicie a měla jsem skutečně negativní zákaznický zážitek, jsem se rozhodla že náhradní díly Škoda už budu kupovat jedině online. Nestojí mi to za ty trapné momenty, skutečně ne.
OdpovědětVymazat