Andrej Babiš se svým hnutím ANO vyrazil do tvrdého a nelítostného předvolebního boje. A to s antikampaní proti vládě. V ní v plakátové kampani lidem sděluje, aby »nezapomněli«, že vládní představitelé »zdražili energie, jízdné, léky« a další.
Na negativní plakátovou a letákovou kampaň, která je i v digitální podobě, lze v posledních dnech narazit všude po Česku. Dominují v ní tváře předsedy vlády Petra Fialy (ODS), ministra vnitra Víta Rakušana (STAN), ale i ministra práce Mariana Jurečky (KDU-ČSL).
Zajímavým paradoxem je, že hnutí ANO se k negativní kampani v kontextu vládních tváří neuchyluje prvně. Babiš již delší dobu využívá ke kritice »fialového plyšáka mimoně«. Sám pak ale poukazuje na vládní kampaň »AntiBabiš«.
Hnutí ANO je stranou jednoho muže, který zosobňuje vše, co se v té straně řeší. Stávající antikampaň je samozřejmě také útokem v osobní rovině, ale je postavena na ekonomických otázkách, v rámci kterých měla mít současná vláda vysokou kompetenci, ale zůstala za očekáváním. To jednak ujišťuje příznivce ANO, ale má také odradit bývalé voliče koalice.
Žádné komentáře:
Okomentovat