Google

Fotogalerie

Prohlížeč se objeví po kliknutí na obrázek.

čtvrtek 4. srpna 2016

UFO nad Karlovými Vary

Jeden z obyvatel Karlovýcg Varů pozoroval začátkem července na obloze neidentifikovatelný létající předmět, tedy v anglické zkratce UFO. Jednalo se o zvláštní spojení černých koulí s ohňovým pohonem. Záhadu neobjasnili ani odborníci z UFO klubu.

"Byl to další letní den, kdy jsem si sedl na balkon a s chutí dal kávičku s doutníkem. Byl jsem doma sám a relaxoval. Za chvíli mé oči upoutal v dálce na obloze černý předmět přímo naproti mně. Vypadalo to jako stojící pták. To jsem ihned zamítl a v tu chvíli mě napadlo rogalo. Pomyslel jsem si, škoda, že nemám dalekohled. Po dvou minutách pozorování, kdy se to pomalu přibližovalo, jsem přinesl fotoaparát Panasonic TZ 40, který má slušný zoom. Jelikož přístroj nebyl dlouho používán, začala blikat baterie a ikona na displeji ukazovala poslední tři snímky," uvedl svědek nevšedního zážitku Jindřich Krákora.

„Okamžitě jsem fotil a zoomoval a na displeji viděl, že to rogalo není. Po prohlédnutí všech fotek jsem viděl spojené černé koule a také trysku s ohněm. Foťák následně zhasl a došla baterie," doplnil Krákora.

Jak svědek uvádí, předmět se následně, asi po třinácti minutách pozorování, schoval za mrak. Po jeho rozpuštění už pak na obloze nebyl. Poté jsem odešel do pokoje nabít foťák a bylo mi divné, že nic nefunguje. Vypadl proud, a to v celé naší ulici. Asi souběh náhod. Záhadu zmizení předmětu se mi pak podařilo objasnit, kdy na jedné z fotografií šlo až v počítači po přiblížení vidět na modrém nebi malou černou tečku. Z toho usuzuji, že se předmět vzdaloval od země k nebi a nebyl už okem vidět," popsal svědek.

Snímky po předchozí domluvě putovaly k předsedovi UFO klubu Petru Pikovi. Ten objekt následně kategorizoval jako UFO kategorie C, což znamená, že i když k němu máme relativně dostatek hodnověrných informací, nelze k němu nalézt žádné „konvenční" vysvětlení.

„Přislíbili mi, že další informace dostanu po prozkoumání fotek odborníky a asi za tři týdny přišla odpověď nevíme, co to je. Tím to skončilo," dodal. Zdroj: Karlovarský deník





1 komentář:

  1. Odpovídá Adam Hanzlík z Projektu záře, evidence a výzkum UFO a dalších nevysvětlitelných jevů. "Nevím, co svědek vyprávěl, ale toto pozorování se k nám dostalo klasickým vyplněním dotazníku. Nicméně jsme toto pozorování vyhodnotili jako A, tedy jako známé. Jednalo se o svazek balonků a ohnivý ohon jako provázek lesknoucí se na slunci,"

    OdpovědětVymazat

Kopírování textů i obrázků je možné s podmínkou, že se uvede jako zdroj Rozhledy 010.