Google

Fotogalerie

Prohlížeč se objeví po kliknutí na obrázek.

čtvrtek 1. května 2014

1. máj u Baťů kdysi a dnes.

Kdysi prodejny Baťa měly zvláštní vůni kůže, gumy, textilu, obuvnických barev, krémů a pod. Ostatně každý obchod měl svou typickou vůni.  Pekař, uzenář, cukrář i hokynářství. Dneska to všude musí páchnout jako v parfumerii. Pod tou umělou vůní se skrývá skutečný zápach a pokrytectví současného obchodu. Stačí se dostat do prodejny, kde v noci nešla klimatizace, lednice a větrání, a člověk pochválí vůni bezdomovců. 
30..léta
Dnešní společnost Baťa si zakládá na tom, jak skvělé pracovní prostředí její zakladatel vytvořil, jak podporoval zaměstnance po stránce sociální nebo vzdělávací. V českém prostředí se slovo Baťa stalo synonymem pro progresivní podnikání se silným sociálním kontextem.

Každá legenda postupem času nabývá na čím dál větší neuvěřitelnosti. Někdy může dojít i k tomu, že skutečnost legendu zcela popírá. Příkladem může být korespondence současného ředitele obchodního provozu firmy Baťa v ČR zaměstnancům, zejména prodavačkám. Diktátorský styl, dehonestující a posměšné formulace typu „šedé myši netolerujeme“, „někomu nebylo v obličeji shůry dáno“, „každý může být atraktivní“ nebo „puch potu jednou pro vždy netolerujeme“ následuje výhrůžka pana ředitele, že „takové případy bude posílat okamžitě domů s áčkem v docházce“. Zdroj: BL

1 komentář:

  1. Jsem tu, abych se podělil o své svědectví o tom, co pro mě udělala dobrá důvěryhodná společnost poskytující půjčky, jsem z Ruska a jsem krásná matka tří dětí. Při pokusu o získání půjčky na rozšíření své stálezelené skupiny jsem přišel o peníze pro mě a mé děti to bylo tak těžké, šel jsem online hledat pomoc s půjčkami, veškerá naděje byla ztracena, až do jednoho osudného dne, kdy jsem potkal tohoto mého přítele, který si nedávno zajistil půjčku od velmi poctivého muže, pane, pedro. představila mě tomuto poctivému půjčovateli, pane. pedro, který mi pomohl získat půjčku do 5 pracovních dnů, budu panu pedrovi navždy vděčný za to, že mi pomohl se znovu postavit na nohy. můžete kontaktovat pana pedra prostřednictvím e -mailu: pedroloanss@gmail.com / whatsapp: +18632310632 oni nevědí, dělám to pro ně, ale prostě to musím udělat, protože je tam hodně lidí, kteří to potřebují pomoc s půjčkou, prosím, navštivte tohoto poctivého muže a můžete být také v bezpečí.

    OdpovědětVymazat

Kopírování textů i obrázků je možné s podmínkou, že se uvede jako zdroj Rozhledy 010.